Best Deal, dat in 1997 is opgericht als aankoopcentrale, begeleidt zijn klanten in hun proces van zelfbeheer en onafhankelijkheid ten aanzien van hun hoteldiensten, hun leveranciers en hun gedefinieerde kwaliteit.
Als enig aanspreekpunt voor alle vragen over de hoteldiensten wil het de bondgenoot zijn van zelf beheerde grootkeukens.
Met een team van 16 personen biedt Best Deal een gediversifieerd dienstenaanbod: aankoopcentrale, ICT voor keukenbeheer, consultancy, audit, opleiding, ….; culinaire consultants op het terrein om uw teams en administratieve medewerkers bij te staan, een echt culinair secretariaat dat u een groot deel van de administratieve taken uit handen neemt en u een beheersinstrument ter beschikking stelt, het Best Deal Menu, volledig geparametriseerd en gepersonaliseerd om de creativiteit van de koks en de identiteit van elke klant te respecteren. Het kan het hele proces beheren, van het opstellen van de technische fiche tot het voorstellen van bestelbonnen voor de leveranciers en de productielijsten.
De Best Deal “Budget Gegarandeerd” is een unieke en all-inclusive formule die u in staat stelt uw identiteit te behouden en tegelijkertijd verzekerd te zijn van een “vergrendeld en gegarandeerd” budget dat is vastgesteld op basis van uw eetgewoonten. Naast deze financiële zekerheid automatiseert deze oplossing bepaalde administratieve taken en biedt zij bijstand op maat op het terrein.
Met een totale omzet van bijna 35 miljoen euro en meer dan 150 werknemers hebben de twee bedrijven een gemeenschappelijke filosofie die gebaseerd is op duurzame en ethisch verantwoorde kwaliteitsvoeding.
Link naar de website:
http://www.bestdeal.be/nl/over-ons/contactgegevens